Tides of Annihilation ممکن است بزرگترین شگفتی واقعی در آخرین رویداد State of Play سونی بوده باشد و طبق نظرسنجیهای اصلی Push Square، از آن زمان تا کنون محبوبترین بازی معرفیشده نیز بوده است. اطلاعات جدیدی منتشر شده است و این IP نویدبخش از توسعهدهندهی Eclipse Glow Games که در شهر چنگدو چین مستقر است، ما را مشتاقانه به انتظار انتشار آن در سال ۲۰۲۶ مینشاند.
این بازی ترکیب جالبی از عناصر مدرن و اسطورههای کلاسیک آرتوری است. بازیکنان در نقش “گوندولین”، تنها بازماندهی یک حمله از دنیای دیگر، وارد بازی میشوند. گوندولین میتواند از قدرت عظیم شوالیههای افسانهای میز گرد در میدان نبرد استفاده کند. سایت Wccftech در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ با توسعهدهندگان در Gamescom 2024 شرکت کرد و توانست مدتها اطلاعات جذابی را حفظ کند.
Eclipse Glow تأیید کرده که چهار نوع سلاح متفاوت برای بازیکنان در نظر گرفته شده و همچنین تأکید کرد که مبارزات “قطعاً شبیه بازی Devil May Cry” خواهد بود، که این موضوع باید برای کسانی که به تازگی از بازیهایی که از فرمول Soulslike بازیهای FromSoftware بهره میبرند، خسته شدهاند، اطمینانبخش باشد. ما از حداقل سه نوع سلاح و ابزار تخریب مطلع شدهایم: کمانها، مشتها و شمشیرها. نمایندهی Eclipse Glow گفت: “ببخشید، سلاح چهارم رو فراموش کردم!”
علاوه بر این، بازیکنان میتوانند انتظار بیش از ۳۰ ساعت گیمپلی را در طول یک بازی معمولی داشته باشند و در زمینهی مهم نبرد با رؤسا، بیش از ۳۰ رئیس مختلف با تواناییهای منحصر به فرد در بازی حضور خواهند داشت.
در نهایت، در یک بخش جالب (حداقل برای ما)، به نظر میرسد که “Tides of Annihilation” تلاشی صریح از سوی ناشر چینی Tencent است تا دلهای گیمرهای غربی را تسخیر کند؛ این مرحلهی دوم است، پس از آنکه موفقیت زیادی در جذب مخاطبان شرقی با بازی محبوب “Black Myth: Wukong” به دست آورد. وقتی از توسعهدهندگان پرسیده شد که چرا چنین محیط غربیای برای این بازی انتخاب شده، Eclipse Glow به Wccftech گفت:
“برای توضیح بیشتر باید بگویم که این بازی و ‘Black Myth: Wukong’ هر دو پروژههایی هستند که توسط Tencent سرمایهگذاری شدهاند و برای هرکدام انتظارات متفاوتی وجود داشته است. ‘Black Myth: Wukong’ برای بازار چین هدفگذاری شده بود، اما برای این پروژه، ما مخاطب غربی را هدف قرار دادهایم، بنابراین اساطیر آرتوری را انتخاب کردیم. این پروژه زمانی آغاز شد که تهیهکننده ایدهای دربارهی شوالیهها مطرح کرد و سپس به اسطورههای میز گرد آرتور پیوستیم. دلیل اینکه در این مرحله زودهنگام با شما ارتباط برقرار کردهایم این است که مخاطب هدف ما غربیها هستند و این اولین عنوان ماست. بنابراین میخواهیم تا حد امکان بازخورد دریافت کنیم تا بازی نهایی را بهبود بخشیم.”